Wat heeft het gekost?
In onderstaande tabel zijn de lasten (+) en baten (-) opgenomen die aan het programma verbonden zijn.
2 Bereikbaarheid en mobiliteit | |||||
---|---|---|---|---|---|
Nr. | Doel | Product | Rekening 2018 | Begroting 2018 na wijziging | Begroting 2018 primitief |
Lasten | |||||
2.1.1 | Aanleg wegen en fietspaden | Verkeersbeleid | 578.758 | 543.110 | 451.910 |
2.1.3 | Parkeermogelijkheden | Parkeren | 34.163 | 33.790 | 33.790 |
2.2.1 | Veiligheid wegen en fietspaden | Verkeersveiligheid uitvoering | 41.951 | 88.750 | 88.750 |
Totaal lasten | 654.872 | 665.650 | 574.450 | ||
Baten | |||||
2.1.1 | Aanleg wegen en fietspaden | Verkeersbeleid | - | - | - |
2.1.3 | Parkeermogelijkheden | Parkeren | - | - | - |
2.2.1 | Veiligheid wegen en fietspaden | Verkeersveiligheid uitvoering | - | - | - |
Totaal Baten | |||||
Gerealiseerd totaal saldo van baten en lasten | 654.872 | 665.650 | 574.450 | ||
Onttrekking aan reserves | -51.100 | -51.200 | - | ||
Toevoeging aan reserves | - | - | - | ||
Gerealiseerd resultaat | 603.772 | 614.450 | 574.450 |
Gerealiseerd resultaat ten opzichte van de begroting na wijziging: € 10.678 voordeel
Ga voor een analyse van de baten en lasten naar de toelichting en specificaties in de jaarrekening.